XPDC IRAU-BERINCHANG

Salam to all.

Seperti yang telah diwar-warkan, Kelab Kembara UTP akan mengadakan XPDC Pembersihan Gunung Irau-Berinchang pada 23-25 Oktober 2009. Walau bagaimanapun, terdapat beberapa isu perlu dipertimbangkan untuk menjayakan XPDC ini :


1. UTP tak dapat nak sediakan bas untuk XPDC sebab bas UTP reserved untuk camp Found d Team sepanjang bulan Oktober. Memandangkan Found d Team merupakan agenda Academic Department, priority diberikan kepada mereka. Jika XPDC ini diteruskan, kita akan guna bas luar, which means we have to pay for bus rental.

2. Tarikh untuk XPDC Irau-Berinchang ni dah dekat dengan final exam bagi undergraduate students. Jadi, schedule diorang sekarang AMAT PADAT dengan test, project dah nak kena submit, assignments, lab, etc. Final Year students pulak sibuk dengan FYP. Jadi, kemungkinan penyertaan dari Kembarians undergraduate tak ramai, termasuklah komiti.

3. Memandangkan semester Foundation baru start, diorang amat berminat nak join XPDC ni termasuklah peserta Induction Camp July 09. Diharap beberapa Kembarians yang berpengalaman hiking dapat turut serta XPDC kali ni untuk guide and support for first timers.



PENCARIAN HIKERS XPDC IRAU-BERINCHANG BERMULA!!



TERMS & CONDITIONS

  • Penyertaan dibuka kepada semua.
  • Tarikh tutup penyertaan 8.00 pm Jumaat (16 Oktober 09)
  • Target peserta 25-30 orang. Jika sehingga hari Jumaat bilangan respon yang berminat kurang daripada 25-30 orang, XPDC ini akan ditangguhkan!
  • TETAPI, kalau target seramai 25-30 orang berjaya sehingga Jumaat ini, penyertaan untuk mencapai target sebenar seramai 40 orang akan dibuka sehingga Khamis (22 Okt).
  • Bayaran : RM70
  • Sesiapa berminat boleh hubungi contact persons kat bawah sekali.

Kita akan cuba cari sponsor untuk kurangkan kos XPDC. Memandangkan XPDC ini aktiviti pembersihan gunung, InsyaAllah pencarian sponsor lebih mudah dengan adanya tema pembersihan.

Diharap SEMUA KEMBARIANS dapat berganding bahu untuk jayakan XPDC ini.

Memandangkan ramai komiti tak dapat join, sesiapa berminat nak jadi komiti XPDC, boleh hubungi contact persons di bawah.

Sekali lagi, minta kerjasama confirm kan sebelum Jumaat. THANK YOU!!

4 comments:

Lai Kok Soon said...

I Confirm going. good luck ya, in organizing this xpdc:P

LeNNy_Sue said...

Fewwit..u mmg best la jimmy..pasni mmg tough la ko pas nek gunung,ade muscle ketul2 gtu..wow..i like~~

Nor Azwan Azahari said...

sape2 nk gamba hiking aritu, amek dr aku yekk

Nor Azwan Azahari said...

sape2 nk gamba hiking aritu, amek dr aku yekk

Post a Comment