Cerita Budak Kembara Sepanjang Cuti Sem Bahagian 1

Hello semua orang. Dah dekat 2 bulan blog Kembara menyepi. Mesti korang ternanti-nanti update Kelab Kembara kan? Jom recap apa kitorang dah buat sepanjang cuti sem kali ni.

WEDDING PRA

Pra dah kahwin. Sejarah Kembara dicipta dengan perkahwinan pertama ahli Kembara. Tahniah kami semua ucapkan buat Pra dan isteri, Zakiah yang telah sah menjadi suami isteri. Semoga bahagia hingga ke akhir hayat dan dikurniakan anak-anak yang comel. Wahh, tak sabar pulak nak tunggu 1st baby dalam Kembara! :D

Persandingan di tempat pihak perempuan telah berlangsung pada 19 Disember 2009 di Subang Jaya dan di pihak lelaki pada 20 Disember 2009 di Taman Melati Setapak. Kelibat ahli kembara lebih banyak di lihat di persandingan rumah pihak lelaki.







EXPLORACE


Explorace yang dianjurkan oleh Kementerian Belia & Sukan telah berlangsung pada awal Disember. Aktiviti lain yang ada seperti skate boarding, wall climbing, dan kereta berhias. Guider Kembara kitorang, Abg Mie menjemput ahli Kembara untuk join Explorace ini. Rahman, Atiq, Tajul Azmi, Dkny dan Addy mewakili kontijen Sabah, wakil Jabatan Belia Sukan Sabah. Group Rahman,Tajul dan Addy telah berjaya menggondol tempat pertama bagi kategori Lelaki Terbuka. TAHNIAH DIUCAPKAN.







2 comments:

LepLop said...

woooo...
besh3.. tahniah utk pra..
tahniah utk kontijen sabah :D
hehe

Heart_person said...

tahniah2! bagus2... wakil sabah lagi... bulih bha kalau kau! tahniah jugak kat pra... sori xpat dtg... telupa date dia... (sound sket dekni tu... org da suh ingatkan...hehehe....)

Post a Comment